שאלות נפוצות
בכל שאלה נוספת או ברור אתם מזומנים לפנות בטלפון: 054-5853303, במייל או דרך טופס יצירת הקשר
כיצד עובד שירות המרפאה הניידת?
פשוט ביותר, אתם מתקשרים אלינו ואנו קובעים לכם תור בזמן שמתאים לכם.
כיצד ניתן לשלם?
אנחנו מקבלים תשלום בכל אמצעי התשלום המקובלים: מזומן, שיקים, אפלקציות למיניהן, אשראי, העברה בנקאית וכיו"ב
האם אתם מבצעים גם עיקורים וסירוסים וגם ניתוחים נוספים?
בוודאי, אנו מבצעים את מרבית סוגי הניתוחים אך הם כמובן לא מבוצעים בבית הלקוח אלא במרפאות עימן אנו עובדים בשיתוף פעולה. בחלק מן המקרים, כגון אם מדובר בסירוס חתול, אנו לוקחים את בעל החיים ומחזירים אותו לאחר סיום הפרוצדורה.
האם עלי להביא את בעל החיים אליכם לרכב?
לא. היתרון הגדול של השירות שלנו הוא שהווטרינר מגיע אליכם הביתה, בודק ומטפל בבעל החיים בסביבתו הטבעית ובמינימום סטרס.
האם אתם זמינים 24 שעות ביממה?
אנו משתדלים להיות זמינים ככל האפשר אך לא ניתן להבטיח שירות בכל שעות היממה. במקרי חירום ניתן לפנות לבית החולים הוטרינרי בהרצליה הפתוח 24 שעות ביממה (טל' 09-9668133), או לבית החולים הוטרינרי בבית דגן.
מהם אזורי שירות ביקורי הבית של המרפאה הניידת?
אנו מבצעים ביקורי בית בכל אזור המרכז, כולל גוש דן, השרון ויישובי עמק חפר